منو
تبلیغات
آمار
کلیات
چرا امامان با اينكه از سرنوشت خود خبر داشتند ولي باز هم براي خود كاري نكردند؟
همه پيامبران و ائمه اطهار«عليهم السلام» از علم غيب و خدا دادي  بر خور دار بوده اند و آنها مي توانستند با استفاده از علم غيب خود ،باز هم در اين دنيا بمانند وبا ظلم و ستم مبارزه كنند پس چرا اينگونه رفتار نكردند؟
آيا تمام امامان و پيامبران علم غيب داشته اند؟
اگر حضرت علي( عليه السلام) مي دانستند قاتلشان در مسجد هستند پس چرا به مسجد رفتند يا اگر حضرت زهرا( سلام الله عليها) ميدانستند كه قاتلشان پشت در هستند پس چرا پشت در رفتند؟
آيا اهل البيت (عليهم السلام) تأكيدي بر معرفت نسبت به حقشان داشتند و در اين صورت اين معرفت چگونه و به چه چيزي و در چه حدي بايد باشد؟
چه فرقي بين انسان ها و پيامبران و ائمه است و چرا خداوند آنها را به اين امر مهم انتخاب كرده اند اين را قبول دارم كه آنها با تلاش و كوشش و پرهيزگاري به اين مقام ها رسيده اند و اين مقام ها براي تمام انسان  برابر و يكسان است حتي انسان ها مي توانند با تلاش و كو
آيا نور واحد در آدمهاي ديگر نيست و فقط در خاندان محمد (صلي الله عليه وآله وسلم) وجود دارد؟
چرا امام از گناهان اسغفار مي كنند به طوري كه امام صادق عليه السلام مي فرمودند «خدايا مرا ببخش كه از عمرم به نحو احسنت اسفاده نكردم » در حاليكه آنان بهترين مردمند؟
آيا امامان و معصومين دين ما با وجود مقام و منزلت خود در نزد خدواند متعال و درجه ي شفاعتي كه آنان دارند هم مي تواند شامل دعاها و كارهاي خير ما  شود ( ما براي آنها مثلا سوره ي قرآني يا روزه و صدقه اي نذر كنيم؟
چرا امامت موروثي است؟( از پدر به فرزند)
فرق امام و پيامبر در چيست ؟
چند دليل امام شناسي را بگوييد؟
امامت يعني چه؟ امام كيست؟
1


تعداد بازديد اين صفحه: 105241
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما