منو
تبلیغات
آمار
عقاید
علت این که پیامبر (صلی الله علیه وآله واسلم) امام علی وامام حسن وامام حسین وحضرت زهرا (علیهم السلام) را در موضوع مباهله شرکت دادند نشان دهنده چه چیزی بود؟
در چه شرایطی امام زمان ظهور می کند؟
چرا برخی هیچ سختی و مشکلی ندارند اما برخی همیشه غرق در مشکلات و سختی‏ها هستند؟ بیشتر گنهکاران در رفاه و آسایش هستند اما مومنین بیشتر در بلا و مشکلات؟
بزرگترين صفت و ويژگي اميرالمومنين عليه السّلام چيست؟
چرا خدا انسان را از همان ابتدا در اوج كمال نيافريد در اين صورت انسان زودتر به قرب الهي مي رسيد؟
ويژگي هاي دين مبين اسلام كه باعث گرايش افراد زيادي در طول سال به اين دين مي شود چيست ؟
عقيده بهاييت در مورد دين اسلام چيست؟
-  در قرآن در كنار مسلمان ، يهود ، نصاري و مجوس آورده شده (مجوس يعني زرتشتيان)پس آيا زرتشت نيز پيام آور بوده يا تنها عبد صالح به شمار مي رفته؟وضعيت ذوالكفل و ذوالقرنين چگونه است؟اگر ذوالقرنين همان كورش هخامنشي باشد كه قطعا همينطور است آيا او نيز پيامبر بود
شيعه از چه راهي بايد حركت كند ؟حركت شيعه با راهنمائي چه كسي بايد باشد؟
كتابهائي پيرامون اهل سنت معرفي نمائيد ؟
-  اعتقادات صهيونيست ها از كجا سر چشمه مي گيرد كه تمام جنگ هايشان به خاطر اعتقاداتشان است وسردمداران اصلي اين اعتقادات در اسرائيل چه كساني هستند وبه خاطر اعتقاداتشان دست به چه فعاليتهائي در تمام كشورهاي دنيازده اند؟
آيا اين درست است كه وقتي صوفي به مقام فنائ في الله رسيد اعمال و عبادات از او برداشته مي شود؟
اگر مي شود كتاب هائي براي مطالعه در مورد دين هاي ديگر مثل مسيح و زرتشت  به من معرفي كنيد و همچنين كتابي در مورد اسلام . مي خواهم با مطالعه اين كتاب ها در بحث هائي كه با دوست زرتشتي ام دارم كم نياورم و متقاعدش كنم ؟
اگر يك مسيحي بخواهد مسلمان شود چه بايد بكند ؟
مي خواهم دين را به طور تحقيقي كار كنم از خدا آغاز كنم كه از كجا آمده است ؟چرا انسان را خلق كرده است ؟ چرا در قبال آن مسئوليت داريم؟
با چه دليلي  مي توان مذهب  شيعه را ثابت كرد ؟
چرا كسي از دين اسلام خارج شود مرتد حساب مي شود و حكمش مرگ ميباشد در صورتي كه در اديان ديگر اينطور نيست؟
دردوران خلفاي سه گانه چرا حضرت علي با آنهاهمكاري و همراهي كامل مي نموده اند و هيچ اختلافي ما بين آنها نبوده است در حاليكه ما پيروان آنها هستيم با هم اختلاف شديد داريم ؟مگر مصلحت دنياي امروز اسلام كمتر از دنياي اسلام زمان حضرت علي است؟
دركجاي كتاب انجيل و تورات كه آمدن پيامبر اكرم (صلي الله عليه و آله ) رابشارت دادند ؟
چرا پيروان اديان ديگر به وظا يفشان به خوبي عمل مي كنند و كمتر كار هاي نا شايست از آنها سر مي زند اما ما كه پيرو كامل ترين دين هستيم اين كار را انجام نمي دهيم؟وفقط اسم مسلمان بودن را نگاه داشته ايم؟
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...


تعداد بازديد اين صفحه: 159359
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما