تبليغات





















اخبار فرهنگی
 آیت‌الله حائری‌
عضو خبرگان رهبری: تکفیری ها تاکنون حتی یک تیر به سمت اسرائیلی‌ها شلیک نکرده اند عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن بدون اهل بیت(ع) قرآن داعش، القاعده و طالبان است گفت: قرآن تکفیری تاکنون حتی یک تیر به سمت اسرائیلی‌ها شلیک نکرده است و شاهدیم که چگونه مسلمانان را قتل و عام می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محی الدین حائری شیرازی شنبه شب در مراسم بزرگداشت همسر مکرمه آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در مسجد اعظم قم اظهار کرد: ما باید از فرصت‌های ختم و بزرگداشت به جز مراسم تشریفات که توقعات مردم است برای بیان حقایق استفاده کنیم.
وی بیان کرد: بیان حقایق به‌اندازه‌ای با اهمیت است که امام صادق(ع) در اعمال شب بیست و یکم ماه رمضان می‌فرمایند، اگر کسی این شب را به مذاکره علمی بپردازد اجرش از سایر اعمال مستحبی بیشتر است.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت الله انسان را بزرگ می‌کند و ولایت طاغوت انسان را به نابودی می‌کشاند افزود: اگر انسان کارهای خود را با ولایت الله انجام دهد، اجر بسیار بالایی دارد و اگر با ولایت طاغوت انجام داد ضرر خواهد کرد.
وی تصریح کرد: جایگاه ولایت بسیار بالا است و تغییر ولایت تغییرات بسیاری در زندگی انسان به جود می‌آورد.
آیت الله حائری شیرازی گفت: زمین بر اثر ظلم می‌میرد به این دلیل که ثقل اعظم زمین، انسان است و اگر بمیرد زمین نیز می میرد و ثقل اعظم انسان نیز دل است که با مرگ دل، انسان نیزمی‌میرد.
وی ابراز داشت: قرآن می‌فرماید آنچه که دل را می‌میراند ظلم است که در نتیجه انسان و زمین را می‌میراند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام زمان(عج) زمین را با عدل زنده می کند گفت: گاهی ظلم به صورت شرک است که همه دل را می‌میراند و گاهی نیز به صورت زنا یا شرب خمر است که دل را به طور کامل نمی‌میراند و این گناه ها در سایه شرک موجب مرگ دل می‌شود.
وی با بیان این که محبت به اهل بیت(ع) دل را زنده می کند ادامه داد: اعتقاد قلبی به پاکان موجب می‌شود که انسان از ظلم دوری کند.
آیت الله حائری شیرازی با اشاره به اینکه عصر ما، خود را با  قرآن با اهل بیت(ع) و بدون اهل بیت(ع)  نشان داده است گفت: در اربعین گذشته و در تجمع 20 میلیونی عاشقان حسینی(ع)، تجلی قرآن با اهل بیت(ع) را شاهد بودیم.
وی ادامه داد: عشق به اهل بیت(ع) کاری کرد که مردم دو کشوری که قبلا در جنگ بودند این چنین همدیگر را در آغوش بگیرند.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن بدون اهل بیت(ع) قرآن داعش، القاعده و طالبان است که موجب کشتار مسلمانان می‌شود گفت: قرآن تکفیری تاکنون حتی یک تیر به سمت اسرائیلی‌ها شلیک نکرده است و شاهدیم که چگونه مسلمانان را قتل و عام می‌کنند.
آیت الله حائری شیرازی بیان کرد: قبول کننده ظلم است که موجب می‌شود که ظلم به وجود آید که نشان می دهد ریشه ظلم در مردم است که باید آن را از ریشه از بین برد.

منبع: خبرگزاری حوزه
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 7326
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما