تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1401/9/7 دوشنبه حجت الاسلام و المسلمین اهتمام: اردوی جهادگران تبیین از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: «اردوی جهادگران تبیین» ویژه معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان اصفهان در شهر مقدس قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: «جهاد تبیین» در مواجهه با مسئولان ارزش مضاعف پیدا می‌کند که دلیل آن نیاز به مجاهدت بیشتر برای فردی است که در رأس امور قرار دارد تا مطلب برایش روشن شود که بتواند برای دیگران روشنگری کند.

وی با بیان این که یکی از مهم‌ترین مخاطبان «جهاد تبیین» مسئولان در همه رده ها هستند گفت: با هماهنگی های انجام شده بیش از 40 نفر از معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان اصفهان با اعزام به شهر مقدس قم در دوره سه روزه «اردوی جهادگران تبیین» شرکت کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان: دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی هوشیار، رئیس میز مسائل فرقه های نوظهور و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قطبی، مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری اشراق بخشی از برنامه های این اردو بود.

وی گفت: در پایان سفر همه نفرات شرکت کننده در اردوی «جهادگران تبلیغ» با خانواده شهید حجت السلام و المسلمین محمدمهدی مالامیری دیدار و با اهداف و آرمان های همه شهدا تجدید میثاق کردند.


مشاهده در خبرگزاری رسا




 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 570
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما