تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
عبدالمجید خطیب، معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)
1400/9/2 سه‌شنبه مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) برگزار می کند؛ کارگاه تخصصی آنلاین تفسیر و تحلیل تستMMPI2 معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: بر اساس نیاز سنجی از طلاب محترم رشته های مشاوره اسلامی و خانواده، کارگاه تخصصی آنلاین «تفسیر و تحلیل تستMMPI2 » برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، عبدالمجید خطیب اظهار داشت: این کارگاه با حضور یکی از بهترین استادان روانشناسی اصفهان «جناب  آقای دکتر حمید نصیری» در آذر ماه سال  1400 برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: تستMMPI2، یکی از تست های مهم تشخیصی در مشاوره و روان درمانی است که با یادگیری مهارت تفسیر آن، مشاور می تواند اختلالات خلقی روانی شخصیت مراجع را تشخیص دهد.

معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با بیان این که شرکت در این کارگاه، می تواند به عنوان امتیاز علمی و کارورزی در سوابق حرفه ای طلاب ثبت شود، افزود: این کارگاه صرفاً برای طلاب و دانش پژوهان دوره های تخصصی مؤسسه های علامه مجلسی و مجتهده امین اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که موضوع کارگاه، در راستای نیاز سنجی و ارتقای سطح علمی و تخصصی طلاب محترم این رشته ها انتخاب شده است، گفت: اداره آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام در پایان هر دوره برای تمام شرکت کنندگان در کارگاه، مدرک معتبر صادر خواهد کرد.

خطیب از برگزاری این کارگاه در 8 ساعت در قالب 4 جلسه خبر داد و گفت: طلاب واجد شرایط می توانند برای شرکت در این دوره که فقط به صورت آنلاین برگزار خواهد شد از طریق نشانی اینترنتی dte.bz/23ba اطلاعات تکمیلی را مطالعه و تا ۲ آذر ماه ثبت نام نمایند.


مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
 



 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1130
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما