تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
مجید شجاعی
1400/8/22 شنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌کند؛ مدرسه پاییزی کاربردی ویژه طلاب و مبلغان استان اصفهان رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این دفتر با همکاری نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان، مدرسه پاییزی کاربردی را ویژه عموم طلاب و مبلغان استان اصفهان برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی اظهار داشت: بعد از بررسی تخصصی موضوعات مختلف تصمیم گرفته شده که مدرسه پاییزی کاربردی در 8 رشته برگزار شود.

وی ادامه داد: مدیریت اعتیاد در خانواده، مدیریت مسائل جنسی در خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، مهارت منبر و مرثیه خوانی، مهارت تدبر در قرآن، مهارت پاسخگویی به شبهات سیاسی، مهارت پاسخگویی به سوالات اعتقادی و مهارت پاسخگویی به سوالات تربیتی عناوین این مدرسه را تشکیل می دهند.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که شرکت در بیش از یک دوره بلامانع است، تصریح کرد: مرحله عمومی هر یک از دوره ها 12 جلسه پیش بینی شده که از نیمه دوم آبان به صورت تلفیقی از حضوری و مجازی شروع خواهد شد.

وی در پایان گفت: عموم طلاب و مبلغان علاقه مند به شرکت در این مدرسه پاییزی کاربردی می توانند برای ثبت نام تا شنبه 22 آبان ماه 1400 به نشانی اینترنتی dte.bz/135p مراجعه نمایند.


مشاهده در خبرگزاری فارس
مشاهده در باشگاه خبرنگاران جوان
مشاهد در خبرگزاری ابنا
مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
مشاهده در روزنامه زاینده رود
مشاهد در روزنامه کیمیای وطن

 


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 898
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما