تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
کتاب «خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلام»
1400/8/17 دوشنبه کتاب «خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلام» منتشر شد رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کتاب «خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلام» توسط این انتشارات کودکان منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح‌اله بابایی اظهار داشت: دنیای امروز افرادی را می‌طلبد که بتوانند راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای حل مشکلات روزافزون و پیچیدۀ پیش‌روی جوامع و مدارس ارائه کنند.

وی با بیان این که در آموزش، اهمیت خلاقیت انکارناپذیر است و یکی از مهارت‌های اساسی در قرن بیست‌ویکم شناخته می‌شود، گفت: خلاقیت سرمایۀ ارزشمند و منبعی ضروری برای کشور محسوب می‌شود که برای بهبود کیفیت زندگی به‌عنوان ابزاری قدرتمند از آن می‌توان بهره برد.

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: با توجه به آموزه‌‌های دین مبین اسلام که در قرآن کریم بیان شده است، روش‌های گوناگونی برای پرورش خلاقیت وجود دارد مانند اینکه، تفکر را یکی از روش‌‌های خلاقیت بیان می کند و انسان‌ها را به تفکر عمیق در مسائل توصیه می‌کند و مسلماً خلاقیت یکی از نتایج تفکر عمیق است.

وی تصریح کرد: در این کتاب خلاقیت در کودکان از دیدگاه اسلامی بررسی شده است که آن‌ها را به تفکر برمی‌انگیخت تا استعدادهای پنهان آن‌ها از قوه به فعل درآید و زمینۀ حرکت آن‌ها به سوی کمال فراهم شود و باید اذعان داشت که پایه‌‌ها و مبانی اساسی مکتب اسلام بر تفکر و تعقل استوار است.

چاپ نخست کتاب «بازی و هم بازی» تألیف مریم زمانی دستجردی، یدالله صفری دهنوی در 120 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 45،000 هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری مرکز ملّی خلاقیت و نوآوری اشراق راهی بازار نشر شده است.


مشاهده در خبرگزاری کتاب ایران
مشاهده در خبرگزاری ابنا
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در خبرگزاری برنا
مشاهده در خبرگزاری بسیج
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری جوان آنلاین
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
مشاهده در پایگاه خبری کودک پرس
 



 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 987
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما