تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1400/8/16 يكشنبه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اصفهان اقدامی ابتکاری و موثر است رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ابتکارات بسیار جالب و موثری را در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اصفهان دیدیم، حتی دانش‌آموزانی که انتظاری از آن‌ها نیست کاملا هوشمندانه حضور پیدا کرده‌اند و احساس می‌کنم این سومین رویداد می‌تواند دستاوردهای زیادی داشته باشد که اصل برگزاری چنین رویدادی قطعا کار ابتکاری و موثری است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان در گفت و گویی در حاشیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان گفت:خوش‌حال شدیم که توفیق پیدا کردیم که به نزد جوانان عزیزمان در این رویداد برسیم، همانطور که مستحضر هستید آینده جهان و همه اتفاقاتی که در آینده جهان در همه حوزه‌ها رقم خواهد خورد و در حال حاضر هم همین است، متاثر از فضای مجازی است. فضای مجازی دیگر مجازی نیست و جزئی از زندگی حقیقی ما شده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: برنده همه میدان‌ها مدیران و افرادی هستندی که بتوانند بیشترین تاثیر را بر این حوزه داشته باشند. هر مجموعه و سازمانی که در این فضا قوت بیشتری داشته باشد برنده خواهند بود.

وی افزود: همانطور که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب نیز فرمودند اگر من رهبر نبودم در حوزه فضای مجازی مسئولیت می‌گرفتم و دهه آینده دهه‌ی مدیریت فضای مجازی است که امیدواریم نیروهای انقلاب بتوانند در این حوزه پیشگام باشند، امروز نیز چند میز را بصورت اتفاقی بازدید کردم و ابتکارات بسیار جالب و موثری را دیدم، حتی دانش‌آموزانی که انتظاری از آن‌ها نیست کاملا هوشمندانه حضور پیدا کرده‌اند و احساس می‌کنم این سومین رویداد می‌تواند دستاوردهای زیادی داشته باشد که اصل برگزاری چنین رویدادی قطعا کار ابتکاری و موثری است.

حجت الاسلام و المسلمین احمدیان ادامه داد: پیشنهاد من به مسئولان این رویداد این است که آسیب شناسی این سه دوره اخیر را انجام داده و بتوانند یک کار پرشی و فوق انتظار را در سال آینده رقم بزنند تا بتوانند این مدل را که به همکاری سازمان رسانه‌ای بسیج و آحاد مردم برگزار شده است را موثر واقع کند.

وی تصریح کرد: بنده در بعضی میزها هم مشاهده کردم که انسجام خاصی وجود دارد که حتی یک طلبه با یک رشته فنی هستند و همکاری دارند و نشان می‌دهد که طراحان این رویداد از فکر خوبی برخوردارند و امیدوارم بتوانیم از این دستاورد برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنیم.انچه در این رویداد مهم بود شبکه سازی و ارتباط هماهنگ افراد بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: پیشنهاد می شود برای غنابخشی بیشتر به محتوای گروه های شرکت کننده در این رویداد و رویداد های مشابه، ازجامعه نخبگانی به خصوص طلاب و مبلغان تخصصی استفاده شود و دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده همکاری و همراهی در این عرصه مهم است.


مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
 












 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 942
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما