تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
گام دوم
1399/3/17 شنبه دستاوردهای بزرگ،ثمره اعتمادبه جوانان است رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در گام دوم، اقتصاد و فرهنگ دو رکن اساسی است و به‌طور جدی مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب واقع‌شده است، بر همین اساس جوانان خودجوش و انقلابی باید با تکیه‌بر دانش و فناوری در این دو میدان هم پرشتاب حرکت کرده و قله‌های اقتصاد و فرهنگ بومی و ملی را فتح کنند.
حجت الاسلام محمد قطبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبیین این جمله که کارنامه یک جامعه، تضمین برنامه‌های آتی خواهد بود اظهار داشت: برای داشتن یک برنامه خوب و تضمین شده، یکی از بهترین پشتوانه‌ها، کارنامه گذشته یک جامعه است، جامعه اسلامی ایران در این چهار دهه، نقطه‌های قوت زیادی را در کارنامه خود رقم زده که تضمین کننده آینده نظام است.

 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: حمایت بی‌دریغ و تمام‌قد مقام معظم رهبری از حضور جوانان خودجوش انقلابی در عرصه‌های علمی، فناوری، سیاسی و اجتماعی یکی از نقطه‌های بسیار پررنگ و اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌آید.

وی افزود: مقام معظم رهبری همیشه جوانان را ستایش کرده و به آن‌ها جسارت حرکت‌های پرشتاب و ورود به میدان‌های جدید بخشیده‌اند، اعتماد رهبری به نسل جوان، دستاوردهای ارزنده‌ای برای کشور به ارمغان آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به انرژی هسته‌ای، نانو و بایو، سلول‌های بنیادی، فناوری‌های هوافضا و موشکی، دستاوردهای دفاعی، اقتدار جهانی، نفوذ بین‌المللی و ... اشاره کرد.

قطبی  با بیان اینکه دو حوزه اقتصاد و فرهنگ، دو رکن اساسی در گام دوم انقلاب هستند، تصریح کرد:مقام معظم رهبری دو میدان اقتصاد و فرهنگ را مدنظر قرار داده و نسبت به آن سفارش‌های فراوانی دارند، آنچه در بیش از سه دهه سکانداری ایشان در عرصه‌های پیش‌گفته موجب دستیابی به جایگاه بلند و فتح قله‌های علمی و فناوری بود تضمین‌کننده برنامه پیش روی انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: در گام دوم، اقتصاد و فرهنگ دو رکن اساسی است و به‌طور جدی مورد مطالبه رهبری معظم واقع‌شده است، بر همین اساس جوانان خودجوش و انقلابی باید با تکیه‌بر دانش و فناوری در این دو میدان هم پرشتاب حرکت کرده و قله‌های اقتصاد و فرهنگ بومی و ملی را فتح کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اقتصاد دانش‌بنیان، حلقه گمشده جامعه ما است و ضرورت دارد مجامع علمی و پژوهشی با توجه بیشتر به این موضوع و با بهره‌گیری از برترین یافته‌های علمی و فناوری، اقتصاد کشور را مدیریت کنند تا بر پایه دانش متقن و تجربه اندوخته چهار دهه نظام جمهوری اسلامی ایران و با تکیه‌بر مجاهدت‌های جوانان انقلابی و خودجوش بتوانیم در این میدان نیز با سرافرازی از آزمون جهانی عبور کنیم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر بلندای تاریخ فریاد بزنیم.


مشاهده در خبرگزاری فارس
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز





 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 367
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما