تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
مدرسه پاییزه هنر
1397/7/28 شنبه اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند: مدرسه پاییزه هنر رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: طلاب، مبلغان و خانواده ایشان در پاییزه امسال استعدادیابی شده و آموزش هنری داده می شوند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان داشت: استعدادیابی و آموزش هنری طلاب و خانواده ایشان به عنوان یاوران هنری تبلیغات دینی، یکی از راهبردهای اصلی اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است.

وی افزود: این طرح در قالب مدرسه تابستانه هنر که مرحله مقدماتی آن بود شروع و در حال حاضر و در مدرسه تابستانه هنر وارد فاز تکمیلی و انجام می گیرد و استعدادهای برتر هر رشته هنری در مدرسه زمستانه دوره تخصصی هنری خود را خواهند گذراند.

شجاعی با اشاره به اینکه این مدرسه در هشت رشته برگزار خواهد شد، گفت: قصه گویی، خوشنویسی، فوتوشاپ، داستان نویسی، فیلم، سواد رسانه، فضای مجازی و یادداشت نویسی عناوین این رشته ها خواهد بود.

وی با بیان این که این طرح با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان اجرا می شود و هر فرد می تواند حداکثر در دو رشته هنری به صورت رایگان شرکت کند، افزود: کلاس خانم ها و آقایان به صورت مجزا و در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اهدا جوایز نقدی و غیر نقدی به برگزیدگان دوره در مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: آثار برگزیده در انتهای دوره در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

شجاعی در پایان اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، برنامه کلاس ها و ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است ثبت نام تا 7 آبان ماه 1397 فعال و دوره مذکور روز شنبه 19 آبان ماه 1397 آغاز خواهد شد.



مشاهده خبر در خبرگزاری حوزه






 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 706
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما