تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
اربعین
1397/7/25 چهارشنبه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بررسی خواهد شد آسیب شناسی فرهنگ انتظار در طلیعه راهپیمایی اربعین اداره آموزشهای کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، کارگاه آسیب شناسی فرهنگ انتظار در طلیعه راهپیمایی اربعین را ویژه خواهران و برادران مبلغ برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زنده دل، رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان با اعلام این خبر گفت: در چند سال اخیر، راهپیمایی اربعین از غربت تاریخی درآمده و شیعیان سراسر جهان با عشق زایدالوصفی، مشارکت پرشوری در برگزاری آن دارند.

وی افزود: شيعه در اربعين، عظمت اعتقادي شيعه نشان داده می شود و اربعین واژه ای مقدس است که در کلام معصومین و بزرگان دینی دارای جایگاهی رفیع است.

حجت الاسلام زنده دل ادامه داد: پیام پیاده روی اربعین دعوت جهانیان به انتظار فرج است و این حماسه نقش مؤثری در آگاهی بخشی به مردم جهان ایفا می کند.

وی تصریح کرد: با این مقدمه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در آستانه پیاده روی اربعین، کارگاهی با موضوع آسیب شناسی فرهنگ انتظار برای مبلغان خود برنامه ریزی کرده است تا به مقابله با شبهات و دسیسه هایی که قصد ضربه زدن به این حرکت عظیم را دارند، بپردازند.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که کارگاه، روز چهارشنبه 28 مهر ماه 97 ساعت 15 برگزار می شود، گفت: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات مراجعه نمایند.



مشاهده خبر در خبرگزاری رسا






 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 545
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما