تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی زنده دل، رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی زنده دل، رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1397/7/24 سه‌شنبه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بررسی خواهد شد راهکارهای افزایش نشاط معنوی در زندگی اداره آموزشهای کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، کارگاه راهکارهای افزایش نشاط معنوی در زندگی را ویژه مبلغان خواهر و برادر برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زنده دل، رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این گونه کارگاه ها دانش و مهارت افزایی مبلغان عمومی می باشد.

وی افزود: منظور از نشاط این است که فرد در زندگی خود احساس رضایت و سعادتمندی داشته و از سلامت روانی برخوردار باشد و از نظر اسلام و قرآن، مؤمن شادترین انسان است.

حجت الاسلام زنده دل ادامه داد: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، مهم‌ترین عاملی که می‌تواند اتفاق های  بحرانی زندگی را کنترل و زمینه نشاط و عزت نفس را به وجود آورد، چیزی جز مذهب و اعمال و رفتار مذهبی نیست. پس باید برای کسب نشاط بیشتر و کنترل اضطراب و افسردگی با یاد خدا و انجام اعمال و رفتار مذهبی به احساس نشاط بیشتر دست یابیم.

وی ادامه داد: استاد کارگاه افزایش نشاط معنوی در زندگی، حجت الاسلام والمسلمین علی صغیرا خواهند بود.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که کارگاه، روز چهارشنبه 25 مهر ماه 97 ساعت 15 برگزار می شود، گفت:  علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات مراجعه نمایند.

وی در پایان گفت: تا پایان سال جاری حدود۲۰ کارگاه عمومی و تخصصی ویژه مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزاری خواهد شد.




مشاهده خبر در خبرگزاری حوزه



 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 821
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما