تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
فرصت برابر
1397/4/20 چهارشنبه شجاعی خبر داد: فرصت برابر گروه ها و تشکل های طلبگی برای اجرای طرح های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برای اوّلین بار به همه گروه ها و تشکل های طلبگی فرصتی برابر و عادلانه داده شده تا برای اجرای طرح های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی دفتر با یکدیگر رقابت کنند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر بیان داشت: در سال های گذشته با شناخت نسبی نسبت به گروه های ثبت شده، طرح ها متناسب با هر گروه انتخاب و فعالیت به آنها محول می شد اما در سال جدید سفارش نامه طرح های دفتر در شرایط برابر در اختیار گروه ها و تشکل های طلبگی قرار گرفته است.

شجاعی ادامه داد: تعداد 77 سفارش نامه طرح از پنج واحد آموزش، پژوهش، تبلیغ، هنری و پاسخگویی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بعد از تصویب در شورای معاونان از طریق شبکه های اجتماعی علی السویه و به صورت عمومی در دسترس همه ی گروه ها و تشکل های طلبگی قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی برای آشنایی با طرح ها گفت: در این جلسه مسئول هر واحد طرح های اختصاصی خود را توضیح و پاسخگوی سؤالات شرکت کنندگان بودند و در پایان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان نیز به تبیین نکات حقوقی واگذاری طرح ها پرداخت.

رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از زمان ده روزه برای تدوین طرحنامه ها خبر داد و گفت : طرحنامه باید از طریق پایگاه اینترنتی مرسلات پایگاه رسمی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نشانی www.Morsalat.ir برای دبیرخانه ارسال شود.

وی افزود: بعد از پایان زمان یاد شده، شورای پذیرش تخصصی هر بخش تشکیل و گروه باید از برنامه خود از جنبه های شیوه اجرا، زمان و هزینه برگزاری فعالیت دفاع کند.


لازم به ذکر است، این طرح سال گذشته فقط در معاونت فرهنگ و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار و امسال به همه نهادهای دفتر تبلیغات اسلامی بسط پیدا کرده است و دبیرخانه این فعالیت اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان می باشد.





 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 644
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما