منو
تبليغات
اخبار
حجت الاسلام و المسلمین شفیعیان
«انتخابات» و «بیانیه گام دوم انقلاب» محور کرسیهای آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان دبیر اجرایی کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان مهمترین محورهای قابل بررسی در کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به انتصاب اعضای جدید شورای مرکزی کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان توسط آیت‌الله طباطبایی نژاد به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، نخستین جلسه این شورا در سال 98 با هدف تعیین سیاست های جدید تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری در بهمن 1397 و اهمیت موضوعاتی که در این بیانیه، نسبت به 40 سال گذشته انقلاب اسلامی و آینده و چشم‌انداز پیش رو اشاره شده است، یکی از موضوعاتی که با توافق اعضا به عنوان محور موضوعات کرسی های آزاداندیشی سال جاری قرار گرفت، بیانیه گام دوم انقلاب و موضوعات مطرح شده در این بیانیه بود.

دبیر اجرایی کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح موضوعات مرتبط با انتخابات در کرسی های آزاداندیشی در دستور کار اعضا قرار گرفت و در ایام نزدیک به انتخابات، کرسی هایی مرتبط با این موضوع در مدارس علمیه سطح استان برگزار می شود.

وی سومین موضوع مصوب را تمدن نوین اسلامی اعلام کرد و گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، حرکت کشور از انقلاب اسلامی به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی است که این موضوع باید به خوبی بررسی و تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین شفیعیان با بیان اینکه موضوعات انتخابی مدارس علمیه در راستای این سه محور، در اولویت برگزاری قرار خواهد گرفت، گفت: موضوعات متناسب با مسائل روز جامعه و حوزه‌های علمیه توسط مدارس مطرح و در شورای مرکزی بررسی میشود.

وی گفت: از سال 1391 تا پایان 1397 بیش از 140 کرسی آزاداندیشی در مدارس و مراکز حوزوی برادران و خواهران استان اصفهان برگزار شده است.

دبیر اجرایی کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان فضای مجازی، تحول در حوزه‌های علمیه، خانواده، سبک زندگی، عفاف و حجاب، اقتصاد اسلامی و غیره را عناوین کلی کرسی های برگزار شده بیان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و تبادل نظر به پایگاه اینترنتی دبیرخانه به نشانی www.Morsalat.ir/Korsi مراجعه کنند.


مشاهده در خبرگزاری تسنیم
 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 3929
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما