تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1399/3/7 چهارشنبه یادداشت؛ حرم اهل بیت به وسعت عالم هستی است رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در یادداشتی با اشاره به بازگشایی حرم اهل بیت(ع) وسعت جهانی و معنوی حرم اهل بیت(علیه السلام) را یادآور شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در یادداشتی، به وسعت معنوی حرم ائمه اطهار(علیهم الاسلام) و ارتباط با ایشان در سرتاسر جهان اشاره کرد.

متن یادداشت حجت الاسلام و المسلمین قطبی بدین شرح است:

 این روزها دلتنگ ضریح و مضجع شریف حضرات معصومین شده‌ایم و برای باز شدن حَرم لحظه شماری می‌کنیم، ولی یادمان رفته که حَرم و حریم اهل بیت علیهم‌السلام نه در و دیوار و ساختمان حرم، که همه عالم هستی است.

 حضرات اهل بیت به اذن خداوند متعال با روح معنوی خود همه جا حضور دارند همه کس را می‌بینند و همه چیز را می‌شنوند، اراده ایشان در امتداد اراده خداوند متعال قرار دارد و شفاعت‌شان می‌تواند همیشه و همه‌جا ساری و جاری باشد، همه عالم حَرم آنان است و هر جا دل شکسته‌ای باشد و آه دل‌سوخته‌ای بلند شود مورد توجّه ایشان قرار می‌گیرد. چه زیباست در این شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان و شبهای نزول قرآن کریم هر کجا هستیم دل‌هایمان را متوجّه انوار مقدّسه اهل بیت علیهم‌السلام کنیم و ولایت جهانی را با ظهور حضرت حجت علیه السلام طلب کنیم.

آرزو کنیم دنیا آرام و قرار بگیرد و سرنوشت انسان‌ها، با ایمان و معنویت گره بخورد، دعا کنیم در جنگِ خیر و شرّ، برنده‌ی اصلی خِیر باشد و انسان‌های شرور به سزای عمل خود برسند و خیرات عالمگیر شود. دعا کنیم فقر رخت بر بندد و فقرا آب گوارا از گلویشان پایین برود. دعا کنیم حاکمان ظالم مقهور شوند و حاکمان عادل بر جهان حکمرانی کنند. از خداوند بخواهیم نظام جمهوری اسلامی ایران در اداره دیندارانه‌ی جامعه سربلند و سرافراز شود و مشکلات و موانع از پیش پایش برچیده شود، دعا کنیم و دعا کنیم و دعا کنیم، و اوست که اجابت خواهد کرد.


مشاهده در خبرگزاری رسا





 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 475
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما