تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1398/5/14 دوشنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند: نشست تخصصی «مدیریت منبر» سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ویژه مبلغان خواهر و برادر، نشست تخصصی مدیریت منبر از سلسله نشست های دوره آموزشی تمهیدیه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام گفت:  در این نشست از حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی دانشمند از خطبای مشهور کشور بهره خواهیم برد.

وی به عناوینی که در این نشست تبیین خواهد شد اشاره کرد و گفت: مخاطب شناسی، شیوه های ارتباط با جامعه هدف، موضوع سنجی محتوا با ذائقه مخاطب و... از مهم ترین مسائلی خواهد بود که در این نشست علمی به آنها پرداخته خواهد شد.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان با اعلام این که این نشست روزهای 19 و 20 مرداد ماه برگزار می شود، گفت: علاقه مندان برای ثبت نام و حضور می توانند  به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است در دیدار اخیر سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با هدف تکریم نخبگان تبلیغی از حجت الاسلام و المسلمین مهدی دانشمند، مطرح شد: بهترین منبع برای آموزش مهارت منبر و همچنین محتواهای دینی، سخنرانی های مقام معظم رهبری است و طلاب و هسته های پژوهشی می بایست روی این مباحث کار کنند.

مشاهده در خبرگزاری حوزه

 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 622
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما