تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

روح الله بابایی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
روح الله بابایی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1398/3/2 پنجشنبه توسط مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی برگزار شد؛ دومین کارگاه روش پایان نامه و مقاله نویسی به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، کارگاه روش پایان نامه نویسی و مقاله نویسی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح الله بابایی، معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیّد احسان رفیعی علوی، عضو هیئت علمی گروه فقه مضاف دانشگاه باقر العلوم  علیه السلام ویژه طلاب برادر کارشناسی ارشد رشته فقه سیاسی برگزار شد.

وی با بیان این که این کارگاه در دو مرحله اجرا شد، گفت: مرحله اول آشنایی با طرح پژوهش در علوم انسانی و اسلامی و روش انتخاب موضوع برای عنوان یک پایان نامه و مقاله علمی بود.

معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) ادامه داد: در این مرحله روش تبدیل یک موضوع به یک عنوان پایان نامه یا مقاله توضیح داده شد و روش پژوهش برای طلاب بیان و مراحل انتخاب موضوع تا پروپزال نویسی به صورت گام به گام ذکر و ویژگی های مهم یک پروپزال دقیق علمی تبیین شد.

وی مرحله دوم را ارائه یک فعالیت کلاسی توسط طلاب عنوان کرد و گفت: هر طلبه باید طبق الگوی استاد یک موضوع تخصصی انتخاب و مراحل بعدی آن تا نوشتن پروپزال را انجام و به استاد ارائه می داد.

بابایی تصریح کرد: این کارگاه در سه جلسه و در هر جلسه مهارت های نوشتن یک پایان نامه یا مقاله علمی و آشنایی با برنامه Word، سامانه پژوهشیار، نرم افزار نتورک و معرفی منابع دست اول و ویژگی های مهم مرتبط با یک پایان نامه یا مقاله بیان شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 295
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما