تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

گروه تبلیغی پاسخگو در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
1398/3/1 چهارشنبه حضور گروه فرهنگی تبلیغی پاسخگو در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان مدیر گروه فرهنگی تبلیغی پاسخگو گفت: این گروه با برپایی کرسی های پاسخگویی به شبهات پاسخ می دهد و همچنین سوالات پربسامد در این عرصه ها را رصد کرده و در کمترین فرصت پاسخ آن را ارائه می کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین جواد حیدری در گفتگویی گفت: گروه فرهنگی تبلیغی پاسخگو با استفاده از ظرفیت کارشناسان مرکز ملی پاسخگو زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در حوزه های مختلف  فعالیت دارد.

وی با اشاره به فعالیت این گروه در فضای مجازی اظهارداشت: کارشناسان این گروه تبلیغی، با ایجاد کانال های مختلف در پیام رسان های داخلی و تلگرام، شبهات و سوالات پربسامد  در این عرصه ها را رصد کرده و در کمترین فرصت اقدام به پاسخگویی می کنند و علاوه بر قرار دادن در کانال در گروه های متعدد و کانال های گوناگون نشر می دهند.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی پاسخگو ادامه داد: با همکاری به عمل آمده با گروه های پر مخاطب، کارشناسان گروه تبلیغی پاسخگو  در ایام هفته با موضوعات  شبهات اعتقادی، احکام شرعی و  عرفان های کاذب  مشغول پاسخگویی انلاین  هستند.

وی افزود: تنظیم و تدوین یادداشت های مناسبتی، اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی از شاخصه های این گروه می باشد که با هماهنگی و استقبال خبرگزاری های مختلف منتشر می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری به فعالیت در فضای حقیقی اشاره کرد و گفت: گروه پاسخگو با برپایی کرسی های پاسخگویی در  ایام خاص و مکان های  مناسب؛ در عرصه فرهنگی و تبلیغی ایفای نقش می کنند.

وی تصریح کرد: گروه تبلیغی پاسخگو در ایام ماه مبارک رمضان و هم زمان با  آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت، با  تشکیل غرفه ای در سالن میرداماد، به صورت فعال و با حضور دو کارشناس مجرب در عرصه های مختلف، هر شب  در خدمت مردم  و بازدید کنندگان  هستند.

وی تاکید کرد: گروه فرهنگی تبلیغی پاسخگو در عرصه های مجازی و حقیقی و با موضوعات مختلف و محوریت پاسخگویی به شبهات جوانان عزیز،  با مدارس، نهاد ها و موسسه ها آمادگی  همکاری دارد.

لازم به ذکر است نشانی گروه در پیام رسان های داخلی @javadheidari110 می باشد.


مشاهده در خبرگزاری شبستان

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 294
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما