تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

دیدار با معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان
1398/2/31 سه‌شنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان؛ کارگروه آموزش های کاربردی مبلغان استان اصفهان تشکیل خواهند داد سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفت و گوکرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در این دیدار گفت: به منظور هم افزایی و تعامل در برنامه آموزش های کاربردی و اعزام مبلغان تشکیل کارگروه آموزش های کاربردی امری ضروری است.

وی افزود: این کارگاره با حضور نهاد های تأثیرگذار تبلیغ دین از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز خدمات حوزه های علمیه، اوقاف و امور خیریه، مرکز مدیریت حوزه برادران و خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با توجه به نیاز مبلغان و اولویت ها و مسائل روز جامعه در راستای دانش افزایی و توانمند سازی برای طلاب خواهر و برادر در کل استان تشکیل خواهد شد.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: این کمیته در تدوین سرفصل های آموزشی و جلوگیری از موازی کاری و تعیین اولویت های آموزش کاربردی فعالیت و تقسیم برنامه خواهد کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مؤمنی با ارزیابی مساعد از این برنامه ها، خواستار تعامل بیشتر نهاد های حوزوی شد.



مشاهده در خبرگزاری حوزه

 




 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 385
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما