منو
تبليغات

اخبار پژوهشکده الهیات و خانواده

کتاب «تأثیر شبکه های مجازی و ماهواره ای بر روابط زناشویی»
1401/9/12 شنبه در انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منتشر شد؛ کتاب «تأثیر شبکه های مجازی و ماهواره ای بر روابط زناشویی» رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کتاب «تأثیر شبکه های مجازی و ماهواره ای بر روابط زناشویی» توسط انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح الله بابایی در گفت و گویی اظهار داشت: زندگی زناشویی نیز مانند وجوه مختلف زندگی اجتماعی، با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو است و آسیب‌های زیادی این زندگی دونفره را تهدید می‌کند.

وی با بیان این که امروزه در بسیاری از طلاق‌ها، خیانت‌ها و نابسامانی‌ها در روابط زوجین، شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی مجازی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل، نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: ورود آسان به روابط متقابل عاطفی با جنس مخالف و تداوم و تعمیق تدریجی صمیمیت‌ها،‌ موجبات شکل‌گیری روابط نامشروع بین افراد را فراهم می‌کنند و تهدیدی جدی در برابر بنیان خانواده است و این در حالی است که در بسیاری از مواقع خود افراد متوجه شکل‌گیری چنین خیانتی نمی‌شوند.

وی ادامه داد: کنجکاو بودن برای آشنایی با جنس مخالف، برقراری روابط دوستانه، زیاده‌خواهی یا تنوع‌طلبی، تفاهم‌نداشتن با همسر، تنهایی، نبود درک از سوی همسر، تنش‌ها و مشکلات زندگی و سردمزاجی زوجین به علت مشکلات، اختلاف‌ها و تفاوت‌ها برخی از دلایل اصلی استفاده افراطی همسران از شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی را شامل می شود.

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: چاپ نخست کتاب «تأثیر شبکه های مجازی و ماهواره ای بر روابط زناشویی» در 228 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 57،000  تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.


مشاهده در خبرگزای ایمنا
مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری برنا
مشاهده در خبرگزاری شفقنا
مشاهده در خبرگزاری شبستان
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در خبرگزاری ابنا
مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری مفتاح نیوز
مشاهده در پایگاه خبری شهید یاران
مشاهده در پایگاه خبری اصفهان شرق
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان



 


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 808
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما