منو
تبليغات

اخبار پژوهشکده الهیات و خانواده

حجت الاسلام و المسلمین نجف لک‌زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
1398/11/14 دوشنبه بیش از 80 درصد پروژه‌ها در چهارچوب مسئله محوری است مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همزمان با نکوداشت ایام دهه فجر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، نخستین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همزمان با نکوداشت ایام الله دهه فجر برگزار شد. 
در این برنامه رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به تعداد آثار پژوهشی اظهار داشت: رشد خوبی را در خروجی پژوهشگاه داشته‌ایم و سعی شد که با یک بسته فعالیتی همراه باشد و تنها به کتاب بسنده نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین نجف لک‌زایی افزود: مجلات مختلفی به زبانهای انگلیسی و عربی نیز منتشر می‌شود؛ 8 همایش در سال 98 برگزار شد که از این تعداد 4 همایش در سطح بین‌المللی بود.

وی راه‌اندازی کرسی‌های نظریه پردازی را از دیگر برنامه‌های پژوهشگاه برشمرد و گفت: مقرر شده تا پژوهشکده‌ها تنوع و توازنی در خروجی‌های خود داشته باشند و در حال حاضر بیش از 80 درصد پروژه‌ها در چهارچوب مسئله محوری است.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: تقویت پژوهشکده خانواده در اولویت قرار دارد که در این راستا جذب هیئت علمی و راه‌های دیگر از اولویت برخوردار است.

وی یادآور شد: قطب مسائل خانواده پژوهشگاه در اصفهان است و پیشنهادها در این حوزه با هماهنگی اصفهان خواهد بود و فعالیت و تنوع در این حوزه بسیار جای کار دارد.

اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همزمان تا روز چهارشنبه 16 بهمن ماه برای بازدید عموم علاقه مندان برقرار است.



مشاهده در خبرگزاری تسنیم



















 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 436
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما