منو
تبليغات

اخبار پژوهشکده الهیات و خانواده

انتصاب رییس اداره امور پژوهشی
1398/2/7 شنبه طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان صورت گرفت انتصاب رئیس اداره ی امور پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده رییس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی سعید خانی را به عنوان «رییس اداره امور پژوهشی پژوهشکده الهیات و خانواده» منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در این حکم آمده است: با احترام، نظر به شایستگی، تدبیر و توانمندی های حضرتعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «رئیس ادارة امور پژوهشی» پژوهشکده الهیات و خانواده منصوب می نمایم.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و تمرکز و به کارگیری توانایی مدیریتی خود، در انجام مسئولیت های این اداره به ویژه در زمینه جهت دهی امور به سوی فعالیت ها و پروژه های پژوهشی و توسعه آن، تسهیل و تسریع در انجام  امور مرتبط با موظفی اعضا محترم هیئت علمی و گروه های پژوهشی، گسترشِ ارتباطات مؤثر با شخصیت های فرهیخته و مراکز علمی پژوهشی به ویژه دیگر قسمتهای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی  به منظور معرفی توانمندی های پژوهشی پژوهشکده و انجام همکاری های مشترک و همچنین برنامه ریزی مناسب برای تحقق این مسئولیت‌ها موفق باشید.

همچنین انتظار می رود کمال همکاری و همدلی را با اداره امور پژوهشی اداره کل پژوهشی شعبه داشته باشید و به صورت اهم افزا خدمات شایانی به جامعه علمی، دینی و طلاب عرضه دارید.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 556
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما