صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

س
با حضور رییس دفترتبلیغات اسلامی؛ مراسم معارفه مدیر کل جدید حراست و حفاظت دفترتبلیغات اسلامی برگزار شد با حضور رییس دفترتبلیغات اسلامی و جمعی از مسوولین این دفتر، مراسم معارفه مدیر کل جدید حراست و حفاظت دفترتبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد واعظی در این مراسم با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: امیدواریم قدر این ایام را بدانیم چرا که در شب های قدر سرنوشت عمر ما رقم می خورد و خیلی از توفیقات در این شب است.
وی همچنین با بیان اینکه سخت است فردی که جایی مسوول بوده و مسوولیت دیگری پذیرفته، باز به همان مسوولیت بازگردد گفت: پذیرش سرپرستی اداره کل حراست و حفاظت دفترتبلیغات اسلامی از سوی حجت الاسلام ثنایی جز لطفی که در حق ما دارند و سربازی که خودشان اشاره دارند، نیست که نهایت تقدیر و تشکر را از ایشان دارم.
رییس دفترتبلیغات اسلامی افزود: آن زمانی که ایشان مسوولیت حراست را داشتند تحول عظیمی را در آنجا ایجاد کردند وامیدواریم خداوند این زحمات را به احسن وجه از ایشان قبول کند.
وی همچنین با بیان اینکه حجت الاسلام موسوی از افراد انقلابی و خدوم در دفترتبلیغات اسلامی هستند تصریح کرد: ایشان برای پذیرش این مسوولیت سختشان بود و البته این نیست که حراست و حفاظت، کار بد و پرمشغله ای باشد اما چون مثل قضاوت حساس است، پذیرش آن نیز سخت است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر واعظی بیان داشت: در حراست باید یک راز را سالیان طولانی در قلب نگه داشت و هم حساسیت قضاوت را دارد و هم باید رازدار بود و هم مراقب، زیرا یک غفلت و بی خبری باعث می شود سازمان ضربه جبران ناپذیری را متحمل شود.
وی با بیان اینکه در حراست دفترتبلیغات اسلامی دنبال مچ گیری از افراد نیستیم اما دنبال صیانت از افراد هستیم اظهارداشت: اینجا یک نهادحوزی است که آبروی آن آبروی حوزه و آبروی حوزه نیز آبروی نظام است، پس باید نهایت دقت را در این فعالیت مدنظر گرفت.
رییس دفترتبلیغات اسلامی با بیان اینکه 50 درصد از افرادی که در دفترشاغل هستند، از ایثارگران، خانواده شهدا و آزادگان هستند و در صحنه های مختلف انقلاب، امتحان پس داده اند گفت: برهمین اساس حراست در دفترتبلیغات اسلامی پرمشغله نیست اما حساس است.
وی با بیان اینکه با انتصاب حجت الاسلام موسوی به عنوان مدیر کل حراست وحفاظت دفترتبلیغات اسلامی دنبال ثبات مدیریتی در این اداره کل هستیم خاطرنشان کرد: باید کاهش هزینه های این اداره کل در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه منتظر طرح ها وپیشنهادات هستیم.
در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین ثنایی با آرزوی کسب فیوضات و نورانیت این ماه تصریح کرد: برگشت به حراست سخت بود و اگرچه قرار بود مدت اندکی باشد اما نزدیک به یکسال طول کشید که با توجه به حجم بالای فعالیت ها در حوزه ریاست و اداره حراست، ریاست محترم دفتر براساس تشخیصشان پذیرفتند که به فرد دیگری واگذار کنند.
وی با بیان اینکه تیم همدل، همفکر وصمیمی در حراست برای اهداف و پیشبرد ماموریت ها تلاش می کنند، از همکاری آنان در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.
سپس حجت الاسلام والمسلمین موسوی در سخنانی با بیان اینکه آمادگی پذیرش این مسوولیت را نداشتم اما با امر ریاست محترم دفتر پذیرفتم زیرا که ایشان رییس دفتر و نماینده ولی امر هستند تصریح کرد: اگر دستگاهی قوی را بخواهیم که مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی هم اینچنین است باید حراستی قوی داشته باشیم.
وی افزود: حراست تشریفاتی نمی تواند دستگاه را به اهداف برساند و حراست چشم تیزبین یک دستگاه است و باید هوشمندانه برنامه ها را رصد، پیگیری و پیش بینی کند.
مدیر کل حراست و حفاظت دفترتبلیغات اسلامی ادامه داد: دفتر باید بیش از نهادهای دیگر در مسیر ارزش های اسلامی حرکت کند و لذا این امر دقت بیشتری را می طلبد.
وی بیان داشت: قطعا دفترتبلیغات اسلامی هرچند داری نیروهای بسیار ارزشمند، عالم و فاضل است اما همیشه دشمن در کمین خوبان است و باید برای دفتر و نهادهای زیرمجموعه رهبری با حساسیت بالایی برنامه را دنبال کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه همه اعضای دفترتبلیغات اسلامی، عضو خانواده حراست هستند گفت: خداوند دو فرشته برای ما مامور کرده و خدا بزرگترین حافظ و حراست گر است و ارسال پیامبران نیز برای حفاظت و حراست از بشریت بوده است.
 
امتیاز دهی
 
 

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما