صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

07_201310.jpg
رئیس مرکز فرهنگی ‌دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد: آموزش ۴۰۰ طلبه در عرصه هنر در سال ۹۲ رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: امسال ۴۰۰ طلبه در زمینه هنری آموزش دیده‌اند و فعالیت‌های فرهنگی زیادی انجام شده است و البته در بخش مجلات نیز هر ماه ۵ مجله چاپ می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی کمساری رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در مراسم رونمایی از 67 اثر ادبی، هنری، این مرکز با اشاره به رونمایی از آخرین فعالیت‌های سال 92، اظهار کرد: با استفاده از زبان هنر فعالیت‌های خوبی می‌توان انجام داد، چون هنر زبانی تاثیر گذار نزد مردم است.
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به کارهای انجام شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی، افزود: در این مدت کوتاه کارهای چشمگیر خوبی انجام شده است، البته شاید برخی از این کارهای دارای انتقادی هم باشند اما تعداد نقده‌ها بسیار اندک است.
وی با اشاره به فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: امسال 400 طلبه آموزش دیده‌اند و فعالیت‌های فرهنگی زیادی انجام می‌شود، البته در بخش مجلات نیز هر ماه 5 مجله چاپ می‌شود و گاهی اوقات این مجلات تنها کانال ارتباطی ما با مخاطب است.
وی با اشاره جشنواره‌های برگزار شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: در این مدت جشنواره‌هایی نظیر جشنواره‌های اشراق با همکاری طلاب برگزار شد، که گفتمان‌های دینی را از طریق جشنواره‌های فیلم، شعر، داستان و خوشنویسی در جامعه ترویج می‌دهند.
حجت الاسلام کمساری با اشاره به جشنواره‌های اشراق امسال، بیان کرد: امسال در مدت 4 ماه سه جشنواره ملی را برپا کردیم، البته چون فصل آغاز به تحصیل حوزه‌های علمیه از مهر شروع می‌شود، در این مدت کارها به شکل فشرده و با حساسیت زیادی انجام دادیم.
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به هفته فرهنگی هنری اشراق، گفت: هفته فرهنگی هنری اشراق که روز گذشته به کار خود خاتمه داد، آثار طلاب را در قالب نقاشی گرافیک، عکس، شب شعر و داستان مبانی نظری هنر را همراه با آثار بوستان کتاب در اصفهان برگزار کردند.
رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره های اشراق با اشاره به فعالیت‌های هفته فرهنگی هنری اشراق، تاکید کرد: در این هفته همزمان با نمایشگاه‌ها و شب شعر‌ها اکران فیلم‌های جشنواره اشراق نیز برگزار شد.
وی با اشاره به دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات برای برگزاری برنامه‌های بین المللی، افزود: با توجه به ظرفیت خوب دفتر تبلیغات اسلامی و بهره گیری از طلاب و اندیشه‌های دینی نیز پیشنهاد و درخواست اجرای برنامه در خارج از کشور را نیز داریم.
کمساری با اشاره به آثار ویژه‌ای که امروز رونمایی شد، تصریح کرد: مجموعه مادران آسمانی یک مجموعه نثر ادبی است که توسط نویسندگان حوزه درباره مادران اهل بیت نوشته شد و فرشتگان تغزل نیز مجموعه از اشعار، شاعران خواهر حوزوی بود که چاپ رسید.
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده، خاطرنشان کرد: زمانی برای خدا، سبک زندگی امام خمینی (ره)، نسیم قاصدک، کتاب 40 حدیث با موضوع سبک زندگی که با خط ثلث به رشته تحریر در آمد و مجموعه 7 قسمتی انیمیشن درباراه عالمانی دینی مانند آخوند خراسانی، آیت الله قاضی، آیت الله مرعشی نجفی بخش کوچکی از این فعالیت‌ها است.
 
امتیاز دهی
 
 

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما