تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

اجرای طرح نشاط و معنویت در خانواده
1401/3/1 يكشنبه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی در رضوان شهر برگزار خواهد شد؛ اجرای طرح نشاط و معنویت در خانواده معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: طرح افزایش نشاط و معنویت در خانواده با همکاری فرمانداری و اداره تبلیغات اسلامی رضوان شهر گیلان در تابستان سال جاری اجرا خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام گفت: اعتقاد داریم دین و مسائل معنوی، پایدارترین منبع ایجاد نشاط محسوب می¬ شود و بخش قابل توجهی از آموزه‌های دینی به مسائل معنوی در ایجاد نشاط اشاره دارد.

وی افزود: با این دید و با توجه به نوع و سبک زندگی جمعیت 80 هزار نفری اقلیم خاص و زیبای رضوان شهر در دیدار با فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهر، تصمیم گرفته شد تا مبلغان کودک و نوجوان و همچنین مشاوران خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ایجاد نشاط و تعالی خانواده برنامه های مفصلی را در تابستان امسال داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در این جلسه از ظرفیت های رضوان شهر و روستاهای اطراف بحث و گفت و گو شد و مصوب شد در ابتدا اداره تبلیغات اسلامی رضوان شهر گزارشی از وضعیت فرهنگی منطقه را تنظیم تا بر اساس آن یک برنامه ریزی مدون برای سه ماه تابستان امسال انجام شود.

وی در پایان گفت: فرماندار رضوان شهر نیز با استقبال از این طرح، قول مساعد همکاری در زمینه برگزاری هرچه با شکوه تر این برنامه را بیان کرد.


مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
مشاهده در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر
 



 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 1133
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما