تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد شفیعیان
1401/2/31 شنبه پذیرش «بدون آزمون» مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی در مقطع سطح 3 حوزه علمیه رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: طلاب برادر دارای سطح دو می توانند بدون آزمون ورودی در پنج رشته سطح سه تخصصی حوزه علمیه در این مؤسسه ثبت نام نمایند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان اظهار داشت: میانگین نمرات ارزیابی تحصیلی از مرکز مدیریت حوزه علمیه، ملاک پذیرش قرار خواهد گرفت و در ادامه افرادی که بالاترین امتیاز را داشته باشند برای مصاحبه علمی دعوت می شوند.

وی افزود: مشاوره اسلامی، قرآن و علوم اسلامی، مطالعات سبک زندگی اسلامی، تبلیغ با گرایش خطابه و سخنوری و کلام با گرایش مسائل جدید کلامی، 5 رشته ثبت نامی این دوره از مقطع سطح3 برادران این مؤسسه خواهد بود.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)  افزود: پنج رشته اعلام شده مشتمل بر عناوین نوین و کاربردی است که برای تدریس از بهترین و مجرب ترین اساتید برجسته و طراز اول حوزه و دانشگاه بهره خواهیم برد.

وی اظهار داشت: به آن دسته از طلابی که دارای نواقص می باشند تا بهمن ماه سال جاری برای برطرف کردن آنها فرصت داده می شود تا مدرک سطح دو خود را ارائه نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین شفیعیان درباره نحوه ثبت نام داوطلبان و علاقه مندان، ابراز داشت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام تا ساعت 24 روز 31 اردیبهشت ماه 1401 به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند و زمان مصاحبه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


مشاهده در خبرگزاری حوزه

مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان

 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 1039
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما