تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1401/2/31 شنبه دفتر تبلیغات اسلامی پشتیبان علمی و رزمی روحانیون در دفاع مقدس رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از روز تأسیس تا به امروز در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی فعالیت داشته است و خدمات این دفتر در دفاع مقدس نقطه درخشانی در کارنامه اش می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان در حاشیه کنگره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی در زمان دفاع مقدس برای اعزام، ساماندهی و پشتیبانی علمی طلاب و روحانیون فعالیت چشمگیری داشته است و این فعالیت خود را به شکل دیگری بعد از دفاع مقدس با پیگیری احوال این رزمندگان به صورت مستمر ادامه داده است.

وی افزود: با شروع جنگ تحمیلی و همزمان با اعزام طلاب و مبلغان به جبهه ای حق علیه باطل و همچنین برای جبران مباحث آموزشی و درسی طلاب، دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به ایجاد مرکز نوارخانه و ضبط صوت جلسات درسی علما و مدرسین حوزه علمیه قم نمود و نوارهای درسی را در اختیار طلاب و مبلغان اعزامی از سراسر کشور به جبهه قرار می گرفت.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برای ثبت تاریخ شفاهی و تبدیل به محصولات هنری به کار جدی نیاز است که امیدواریم با همکاری نهادهای مرتبط این اتفاق بیافتد.


مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری بسیج
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان

 


 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 931
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما